فرهنگی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
سلام علی آل یس سلامی چو بوی خوش آشنایی به وبلاگ صبح امیدخوش آمديد
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



مفيد ترين مطلب را انتخاب كنيد.

اگر اخلاص باشد
نویسنده : خدیجه
تاریخ : چهار شنبه 30 بهمن 1392

 

اگر اخلاص باشد همه چيز هست . 


" عمق وجود من با این سکوت راز آمیز آشناست سکوتی که در باطن هزارها فریاد دارد من هرگز اجازه نمی دهم که صدای حاج همت در درونم گم شود این سردار خیبر قلعه قلب مرا نیز فتح کرده است " (شهید آوینی )
 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مهناز در تاریخ : 1392/12/3/6 - - گفته است :
سلام به معلم عزیزم و نرگس خانم گل!

نرگس خانم هنوز مونده متوجه بشید من چرا معلمم رو دوست دارم؟!!!!

شما ندیده انقدر دوستشون دارید! من دیگه......

قربونتون برم خانم! چی بگم؟؟!!!

این که چیزی نبود! یه نمونه خیلی خیلی کوچیکش بود!!

من انقدر بهشون ایمان دارم که چیزی بگن چشم بسته میگم چشم!

منم خوشحالم که حرفاشون باعث شد که دوستی هامون ادامه پیدا کنه!!!
پاسخ:سلام دخترخوبم از لطف ومهربونيت ممنونم

/weblog/file/img/m.jpg
نرگس در تاریخ : 1392/12/2/5 - - گفته است :
سلام خانم معلم عزیزم...خیلی خیلی ماهین...حالا درک میکنم چرا مهناز جون اینقدر دوستتون دارن...حرفای دیشب شما نظر شهاب رو کلا عوض کرد..شهابی که سرش بره حرفش نمیره ها!!باورم نمیشد قبول کنه...خیلی دوستون دارم..
پاسخ: سلام نرگس خانوم عزيزم اختياردارين شما خيلي به من لطف دارين خداروشكر

/weblog/file/img/m.jpg
زهرا در تاریخ : 1392/12/2/5 - - گفته است :
روحشان شاد...

/weblog/file/img/m.jpg
شهاب الدین در تاریخ : 1392/12/1/4 - - گفته است :
سلام..متشکرم بابت صفاتی که لایقشون نیستم و شما به من نسبت دادین...میدونید مشکل چیه؟مشکل وقتیه که کاری بر نمیاد ازم...جز انتظار و دعا...و اگه مثلا به هر دلیلی دیگه نتونم بیام،دوست ندارم بقیه این حس دردناک رو تجربه کنن...

/weblog/file/img/m.jpg
شهاب الدین در تاریخ : 1392/12/1/4 - - گفته است :
سلام...به راهنمایی دلسوزانه و مادرنتون به شدت احتیاج دارم...متشکرم

/weblog/file/img/m.jpg
مهناز در تاریخ : 1392/12/1/4 - - گفته است :
اللهم صل علی محمد وآل محمد...

/weblog/file/img/m.jpg
sajjad در تاریخ : 1392/12/1/4 - - گفته است :
شهدا شرمنده ایم ، در قهقه ی روزگار درمانده ایم ، گر نمیکنیم دیگر یادتان ، یقین دارم که از کاروان عقب مانده ایم..

/weblog/file/img/m.jpg
گل گندم در تاریخ : 1392/11/30/3 - - گفته است :
همیشه مدیونشونم شادی روحشون الهم صلی علی محمدوآل محمد
راستی خانوم اگرشبتاب74روتو گوگل سرچ کنیدهم وبم میاد

/weblog/file/img/m.jpg
ثنــای دوست داشتنی در تاریخ : 1392/11/30/3 - - گفته است :
روحشان شاد و یادشان گرامی باد
پاسخ:ان شاالله


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صبح امید و آدرس tagbakhshiyan1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 1220
:: کل نظرات : 3317

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 22

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1735
:: باردید دیروز : 1406
:: بازدید هفته : 5789
:: بازدید ماه : 5718
:: بازدید سال : 31792
:: بازدید کلی : 333498

RSS

Powered By
loxblog.Com