آدم های ساده را دوست دارم

فرهنگی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
سلام علی آل یس سلامی چو بوی خوش آشنایی به وبلاگ صبح امیدخوش آمديد
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



مفيد ترين مطلب را انتخاب كنيد.

آدم های ساده را دوست دارم
نویسنده : خدیجه
تاریخ : یک شنبه 3 دی 1396

حرف دل !

آدم های ساده را دوست دارم

همان ها که بدی هیچ کس را باور ندارند
همان ها که برای همه لبخند دارند
همان ها که همیشه هستند،
برای همه هستند
آدمهای ساده را
باید مثل یک تابلوی نقاشی
ساعتها تماشا کرد
عمرشان کوتاهاست
بسکه هر کسی از راه می رسد
یا ازشان سوء استفاده می کند یا
زمینشان میزند
یا درس ساده نبودن بهشان می دهد
آدم های ساده را دوست دارم
بوی ناب “آدم” میدهند

ساده که میشوی
همه چیز خوب میشود
خودت
غمت
مشکلت
غصه ات
هوای شهرت
آدمهای اطرافت
حتی دشمنت

 

یک آدم ساده که باشی
برایت فرقی نمیکند که تجمل چیست
که قیمت تویوتا لندکروز چند است
فلان بنز آخرین مدل ، چند ایربگ دارد
مهم نیست
نیاوران کجاست
شریعتی و پاسداران و فرشته و الهیه
کدام حوالی اند
رستوران چینی ها
گرانترین غذایش چیست

 

ساده که باشی
همیشه در جیبت شکلات پیدا میشود
همیشه لبخند بر لب داری
بر روی جدولهای کنار خیابان راه میروی
زیر باران ، دهانت را باز میکنی و قطره قطره مینوشی
آدم برفی که درست میکنی
شال گردنت را به او میبخشی

 

ساده که باشی
همین که بدانی بربری و لواش چند است
کفایت میکند
نیازی به غذای چینی نیست
آبگوشت هم خوب است

آدمهای ساده را دوست دارم
بوی ناب آدم میدهند




|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مهناز در تاریخ : 1396/10/8/5 - - گفته است :
ساده ترین و زیباترین معلمم یک دنیا دوستتون دارم

پاسخ:متشکرم

/weblog/file/img/m.jpg
شهاب الدین در تاریخ : 1396/10/7/4 - - گفته است :
سلام و عرض ادب خدمت استاد عزیز!
حالتون چطوره؟ خوب هستین ان شاءاللّه؟
نیم ساعت پیش داشتم جواب پیامی رو میدادم، متوجه عطر حضورتون تو وبلاگم شدم. خواستم عرض کنم ما همچنان ارادتمند شما هستیم.
التماس دعا
پاسخ:سلام وعرض ارادت ممنون خوبم خداروشکر به خوبی شما ممنون که تشریف آوردید سلام به نرگس خانم گل برسونید محتاج دعا

/weblog/file/img/m.jpg
F در تاریخ : 1396/10/3/7 - - گفته است :
عزیزدلمید
حرف دلتون زیبا بود ولی کاملا معلومه ازچیزی ناراحت شدین
درسته؟
شمامثل همیشه مهربون وساده باشید لطفا خوب من
پاسخ:لطف داری عزیزم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صبح امید و آدرس tagbakhshiyan1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 1220
:: کل نظرات : 3317

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 22

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 135
:: باردید دیروز : 1406
:: بازدید هفته : 4189
:: بازدید ماه : 4118
:: بازدید سال : 30192
:: بازدید کلی : 331898

RSS

Powered By
loxblog.Com