زندگی را دوست دارم رهبرم را بیشتر

فرهنگی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
سلام علی آل یس سلامی چو بوی خوش آشنایی به وبلاگ صبح امیدخوش آمديد
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



مفيد ترين مطلب را انتخاب كنيد.

زندگی را دوست دارم رهبرم را بیشتر
نویسنده : خدیجه
تاریخ : جمعه 2 بهمن 1394

کاش میشد زندگی راهدیه میدادم به او

❤️❤️زندگی را دوست دارم...❤️❤️

رهبرم را بیشتر 

 




|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مهناز در تاریخ : 1395/4/16/3 - - گفته است :
رفقا بیاین با هم قدر علی رو بدونیم
تا دم آخر باهاش همه بسیجی بمونیم

خون تو رگهامونو هدیه به رهبر میکنیم
پای عشقش با همه سختیها ما سر میکنیم

ای فروغ سبز همرنگی ما خامنه ای
ای علی بدر فرهنگی ما خامنه ای

ما دیگه نمیزاریم دستهای تو بسته بشه
مثل حیدر دل تو از امتت خسته بشه

مثل سلمان و ابوذر در خونت میشینیم
آخه تو چهره تو تصویر حیدر میبینیم

حرف تو برای ما حرف امام زمونه
تا دم آخر آقا تو سینه هامون میمونه

وقتی تو حرف میزنی اشکهای ما جاری میشه
وقتی تو گریه کنی زخم دلا کاری میشه

بذار تا هر چی میخوان بگن ولی ما همینیم
توی چهره علی عکس خمینی میبینیم

همه امت ما فدای تو خامنه ای
جون میدیم برای یک ندای تو خامنه ای

پاسخ:سلام متشکرم عالی بود

/weblog/file/img/m.jpg
حکیمه در تاریخ : 1395/3/1/6 - - گفته است :
سلام خانم تاج بخشیان
حالتون خوبه؟
چه خبـــرا؟
پست خیلـــــــی زیبـــــــایی بــود
لایــــــــــک

پاسخ:سلاااام عزیزم ممنونم خوبی؟ چقدرخوشحال شدم اسم قشنگ وپیامتو دیدم عیدت مبارک

/weblog/file/img/m.jpg
شهاب الدین در تاریخ : 1395/1/22/7 - - گفته است :

سلام و عرض ادب خدمت استاد عزیز.
خوب هستید ان شاءالله ؟
اولا حلول ماه رجب رو خدمتتون تبریک میگم و همینطور میلاد حضرت امام باقر علیه السلام رو.
و بعد هم اینکه حلالیت بطلبم ازتون.ان شاءالله فردا راهی هستیم.خدا بخواد نایب الزیاره تون خواهیم بود.
شما هم دعا بفرمایید توفیق زیارت مقبول داشته باشیم و دست خالی برنگردیم.
نرگس هم خیلی سلام ویژه و مخصوص دارن خدمتتون
پاسخ:سلام خدمت شما استادگرامی خوبم به لطف خدا ودعای شما دوستان فرارسیدن ماه امیرمومنین برشما هم مبارک آن شاالله سفرخوبی داشته باشید ازلطف شما و نرگس خانم خیلی ممنونم


/weblog/file/img/m.jpg
ثنــــای دوست داشتنی در تاریخ : 1395/1/12/4 - - گفته است :
سلام و هزاران سلام خدمت دوست عزیزو مهربونم،
خیلی خوشحال شدم از دیدن پیام مهرآمیزتون
تبریک می گم حلول سال جدید و از همه مهم تر میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن رو به شما زن نمونه و مادر مهربون، ان شاءالله همه ی ما خانوم فاطمه رو الگوی زندگیمون قرار بدیم و فاطمه وار زندگی کنیم
پاسخ:سلاااام الهه خانوم دوست عزیزم سال نو ومیلاد حضرت زهرا بر شما هم مبارک ممنون ازدعای خیرتون

/weblog/file/img/m.jpg
شهاب الدین در تاریخ : 1395/1/11/3 - - گفته است :
سلام و عرض ادب خدمت استاد عزیز!
احوالتون که ان شاءالله خوبه؟سالروز میلاد حضرت زهرا و روز مادر بر شما مبارک،همینطورم سال نو البته!
فقط خدا میدونه که چقدر از دیدن اسم و پیامتون خوشحال شدم!و البته همینطور نرگس.ایشون هم سلام میگن خدمتتون.
یادتونه دو سال پیش تعریف کردید همسرتون به مناسبت هدیه تولدتون فیش حج واجب براتون گرفته بودن؟یادتونه چقدر دلم خواست که برای نرگس کاری کنم؟
باورتون میشه دقیقا همین امروز که شب میلاد حضرت زهراست و روز زن،بالاخره توفیق پیدا کردم تا واسطه سفر کربلای نرگس بشم؟خودم که هنوز باورم نمیشه.اینقدر که گیر و گره افتاده بود به کارم و ناامید شده بودم.
اما امروز خانم عیدی من رو دادن و اجازه دادن بهم!
حالا که دوباره نگاه میکنم میبینم تمام این گرفتاری ها و نشدن ها فقط برای این بود که امروز جور بشه تا منم مثلا بتونم ادعا کنم کادوی روز زن برلی نرگس بلیط کربلا گرفتم!
خلاصه که حلالمون کنید و دعا کنید تا توفیق زیارت مقبول داشته باشیم.لیاقت داشته باشیم،حتما دعاگوی شما استاد عزیز هستیم.خدا بخواد 10 روز دیگه راهی هستیم.
ارادتمند همشیگی شما هستیم
پاسخ:سلام خدمت شما ونرگس خانم عزیزم خوبم خداروشکر وباشنیدن خبر خوشتون حالم عالیه انشاالله توفیق زیارت مقبول نصیبتون شده که دعوتتون کردن
سفرتون بی خطر وبامعرفت انشالله تو بهشت کربلا ونجف و...یادماهم باشیدامیدوارم رزق و روزی همیشه تون باشه سلام گرم منو به نرگس خانم برسونید و بهشون بگید عیدی تون نوش جونتون

/weblog/file/img/m.jpg
شهاب الدین در تاریخ : 1394/11/2/5 - - گفته است :

تنها اي غريو تو ارغنون دلم



سطوت خطبه‌ات ستون دلم



خطبه‌هاي نماز جمعه تو



نقشه حمله با قشون دلم











چشم از نقش تو نگارين است



مي‌نگارد مگر بخون دلم



عقل من پاره مي‌كند زنجير



كه به سر مي‌زند جنون دلم











من هم از آن فن و فنون دانم



كه جنون زايد از فنون دلم



كلماتت چو تيشه فرهاد



مي‌شكافند بيستون دلم



وز مواعظ كه مي‌كني آنگاه



صبر ميزايد از سكون دلم



انقلاب من از تو اسلامي است



كه حريفي به چند و چون دلم











بازوان امام آنكه دگر



بي قرين است در قرون دلم



چشم اميدي و چراغ نويد



هم شكوهي و هم شكون دلم











در ركوع و سجود خامنه‌اي



من هم از دور سرنگون دلم



خاصه وقت قنوت او كز غيب



دست‌ها مي‌شود ستون دلم











او به يك دست و من هزاران دست



با وي افشانم از بطون دلم



عرشيان مي‌كنند صف به نماز



از درون دل و برون دلم











پيرم از چرخ واژگون و عليل



بشنو از بخت واژگون دلم



چون كماني خميده ايم ليكن



تيرآهي است در كمون دلم











طوطي عشقم و زبان از بر



جمله ماكان و ما يكون دلم



در ترازوي سنجشم مگذار



اي كم عشق تو فزون دلم











«شهريارم» لسان حافظ غيب



شعر هم شاني از شئون دلم

****

سلام و عرض ادب خدمت استاد عزیز

خوب هستین؟خیلی کم پیدا شدین!دلمون خیلی برای خودتون و خاطرات و دلنوشته هاتون تنگه.

نرگس خانم هم سلام مخصوص میگن خدمتتون به همراه خدیجه!

بیشتر از این مزاحم نمیشم.

شبتون به خیر و التماس دعا
پاسخ:سلام وقت به خیر کم سعادتی بنده س ممنون ازلطفتون تشکر ویژه ازنرگس  خانم که به یادم بودن سلام خدمتشون برسونید ان شاالله دلتون شاد وتنتون سالم باشه



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صبح امید و آدرس tagbakhshiyan1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 1220
:: کل نظرات : 3317

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 22

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 638
:: باردید دیروز : 1406
:: بازدید هفته : 4692
:: بازدید ماه : 4621
:: بازدید سال : 30695
:: بازدید کلی : 332401

RSS

Powered By
loxblog.Com