لبيك اللهم لبيك.

فرهنگی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
سلام علی آل یس سلامی چو بوی خوش آشنایی به وبلاگ صبح امیدخوش آمديد
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



مفيد ترين مطلب را انتخاب كنيد.

لبيك اللهم لبيك.
نویسنده : خدیجه
تاریخ : شنبه 18 شهريور 1393

لبيك اللهم لبيك 

لبيك لا شريك لك لبيك

سلام وعرض ادب واحترام خدمت همه دوستان

حال كه با عنايت خداي مهربان به سفر معنوي خانه خدا و شهر پيامبر وديار غريب بقيع

دعوت شده ام از همه شما عزيزان ودوستان حلاليت مي طلبم

 

ان شاالله خداوند حج مقبول وسعي مشكور به همه از جمله اين حقير عنايت كند

 

 

Make1 عكس هايي از خانه خدا

 

Make2 عكس هايي از خانه خدا

از همه دوستان عزيزم كه براي اين حقير نظر گذاشتند نهايت تقدير وتشكر را دارم وعذر ميخوام كه فرصت پاسخ دادن به نظرات 

تك تك شون رو نداشتم

گرچه دربين همه  نظرات جاي نظر نرگس خانوم خيلي خاليه!!

اما خوشحالم كه حالشون خوبه

از همه التماس دعا دارم

 

 

خداوندا!

دلم را خالي مي كنم از همه كينه ها و كدورت ها با طلب حلاليت

از بندگانت تابه لطف وكرمت دستان خاليم را 

آكنده وپر از آستانت برگرداني

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مهربانی ها در تاریخ : 1393/7/20/7 - - گفته است :
الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایته علی ابن ابی طالب و اولاده المعصومین صلواه الله علیهم اجمعین سلام دوست عزیزم
گرامي باد مقدمتان كه آميخته با غبار كعبه ،صفاي مدينه ومعطر به عطر قبور ائمه بقيع است.
حجکم مقبول سعیکم مشکور
عید غدیر بر شما مبارک

پاسخ:سلام برشما دوست عزيزم ممنونم از لطفتون اعياد گذشته بر شما هم مبارك ان شاالله روزي شما

/weblog/file/img/m.jpg
Behnaz در تاریخ : 1393/7/15/2 - - گفته است :
خوش به حال تو که امسال مسافر شده اي
خانه دوست همين جاست که زائر شده اي
مست شو! مست،که اين جرعه به کام تورسيد
خوش به حال توکه اين قرعه به نام تورسيد
سلام دوست خوبم
زیارتتون قبول درگاه الهی
پاسخ:سلام وعرض ادب متشكرم قبول حق

/weblog/file/img/m.jpg
Behnaz در تاریخ : 1393/7/12/6 - - گفته است :
خوشا سر به سوداى معبود سپردن و
فرمان بردن از حضرت دوست!
خوشا شیطان درون خویش را به بند کشیدن و
از هر چه غیر دوست، چشم پوشیدن!
خوشا لحظه قربانى کردن بت‏هاى ظاهر و باطن به پاى عشق
و هم‏سفر شدن با راهیان کوى دلدار!
سلام دوست خوبم "حاجیه خانم" عید بر شما مبارک

پاسخ:سلااااااام ممنونم خيلي لطف دارين شرمنده خوبي ها ومحبت هاتون هستم رزق وروزي مجدد شما ان شاالله اگه خدا قبول كنه خيلي به يادتون بودم

/weblog/file/img/m.jpg
شهاب الدین در تاریخ : 1393/7/10/4 - - گفته است :
فردا در مکه روز عرفه است. خداوند متعال در این روز به سه مکان و سه گروه از انسانها، توجه ویژه دارد:
اول : کربلا و زائران امام حسین (ع) .
دوم : صحرای عرفات (در نزدیکی مکه) و حجاج بیت الله .
سوم : هر جا از دنیا که دستی به سوی او بلند شود و دلی بشکند ...
================
سلام بر عرفه و جانهایی که از باران رحمتش معطر می شوند .
ای عاشقان ؛ مژده که رایحه و خنکای نسیم رحمت خداوندی در راه است ...
================
سلام..از این راه خیلی دور التماس دعا
پاسخ:سلام ممنون از لطف واحوالپرسي تون بسيار دعاگوي شما ونرگس خانوم عزيز بودم ان شاالله به زودي زود بهره وقسمت شما بشه

/weblog/file/img/m.jpg
نرگس در تاریخ : 1393/7/9/3 - - گفته است :
اَلْحَمْدُ لله الَّذى لَيْسَ لِقَضآئِهِ دافِعٌ وَلا لِعَطائِهِ مانِعٌ وَلا كَصُنْعِهِ صُنْعُ صانِعٍ وَهُوَ الْجَوادُ الْواسِعُ فَطَرَ اَجْناسَ الْبَدائِعِ واَتْقَنَ بِحِكْمَتِهِ الصَّنائِعَ لا تَخْفى عَلَيْهِ الطَّلايِـعُ وَلا تَضيعُ عِنْدَهُ الْوَدائِعُ جازى كُلِّ صانِعٍ وَرائِشُ كُلِّ قانعٍ وَراحِمُ كُلِّ ضارِعٍ وَمُنْزِلُ الْمَنافِعِ وَالْكِتابِ الْجامِعِ بِالنُّورِ السّاطِعِ
خداى را سپاس كه براى حكمش برگرداننده‏اى،و براى بخشش بازدارنده‏اى و همانند ساخته‏اى ساخته هيچ سازنده‏اى نيست،و او سخاوتمند وسعت‏بخش است،انواع مخلوقات را پديد آورد،و ساخته‏ها را با حكمتش محكم نمود،طليعه‏ها بر او پوشيده‏ نمى‏ماند،و وديعه‏ها نزد او ضايع نمى‏شود پاداش‏دهنده‏ هر سازنده،و بى‏نيازكننده هر قناعت‏گر،و رحم‏كننده بر هر نالان،و فرو فرستنده سودها،و نازل‏كننده كتاب جامع‏ با نور درخشان است.
سللام خانوم..الان دقیقا کجایین؟یاد ما هم هستین؟..
التماس دعاااااااااااا
پاسخ:سلاااام با تأخير شرمنده محبتهاتون باور كنيد خيلللللي يادتون بودم

/weblog/file/img/m.jpg
fatemeh در تاریخ : 1393/7/6/7 - - گفته است :
سلام خانم معلم فقط می تونم بگم خوشبحالتون...

حجتون قبول باشه ایشالله
پاسخ:سلام فاطمه خانوم عزيز ممنون قبول حق رزق وروزي شما

/weblog/file/img/m.jpg
هومن در تاریخ : 1393/6/31/1 - - گفته است :
سلام
پیشاپیش زیارتتون قبول حق
خیلی خوشحال شدم

پاسخ:سلام ممنونم قبول حق باشه متشكر از لطف شما

/weblog/file/img/m.jpg
خادم الشهدا در تاریخ : 1393/6/27/4 - - گفته است :
سلام
خدا خدا می کردم که منو توی بقیع یاد کنید
امیدوارم منو دعا کرده باشین
خودم اینجام ولی دلم اونجاس
دلم برا بقیع خیلی تنگه

پاسخ:سلام دعا گوي همه دوستان بودم ان شاالله به خواسته قلبي تون برسيد

/weblog/file/img/m.jpg
ثنــــای دوست داشتنی در تاریخ : 1393/6/26/3 - - گفته است :
سلام عزیز دل و مهربونم،امیدوارم که هر جا که هستین، حالتون خوب باشه...
خیلی دلم برای شما و وبلاگ زیباتون تنگ شده بود، گفتم حالا که نیستین بیام حداقل با دیدن وبتون یک کمی آرامش بگیرم...
عزیزم الان که دارم می نویسم پنج ، شش روزی می شه که عازم سفر شدید، دعا می کنم که هر جا که هستین خوش و خرم و سلامت باشین
نازنیــــــــــنم خدا کنه که همونطوری که دوست داشتید بهترین بهره رو از این سفر ببرید و هرچه زودتر این روزا تموم بشه، چون که من خیلی دلتنگتون هستم،فکر نمی کردم
اینقده زود دلم تنگ بشه ،باور کنید خیلی سخته دوری شما عزیزم
قربونتون بشم هر جا که هستین یاد ما هم باشین، جاتون اینجا خیلی خالیه...
ان شاءالله به سلامتی و دست پر برگردید.
التماس دعا

/weblog/file/img/m.jpg
sajjad در تاریخ : 1393/6/26/3 - - گفته است :
خانم دلم براتون تنگ شده


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صبح امید و آدرس tagbakhshiyan1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 1220
:: کل نظرات : 3317

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 22

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 870
:: باردید دیروز : 982
:: بازدید هفته : 3518
:: بازدید ماه : 3447
:: بازدید سال : 29521
:: بازدید کلی : 331227

RSS

Powered By
loxblog.Com