مي گويند دلتنگ نباش

فرهنگی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
سلام علی آل یس سلامی چو بوی خوش آشنایی به وبلاگ صبح امیدخوش آمديد
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



مفيد ترين مطلب را انتخاب كنيد.

مي گويند دلتنگ نباش
نویسنده : خدیجه
تاریخ : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393

 

می گویند دلتنگ نباشم!

خدای من!!! مگر می شود؟؟؟

انگار به آب بگویند «خیس» نباش...

 

 

مگر میشود کسی دلتنگ تونباشد

 

تا کی برای دیدن رویت دعا کنم؟

تا کی دو دست خویش به سوی خدا کنم؟
 

در پیشگاه قدس تو از خاک کمترم
 

بگذار خاک پای تو را توتیا کنم 


امّید زندگانی من ، مهدی عزیز!
 

من آمدم به درگه تو التجا کنم
 

با این زبان الکن و این طبع نارسا
 

هر جا روم برای ظهورت دعا کنم
 

جبریل مفتخر به گدایی کوی توست
 

لایق نیَم گدای تو خود را صدا کنم
 

با نامه ای سیاه به درگاهت آمدم
 

شاید تو را ز آمدن خود رضا کنم

 

 





:: موضوعات مرتبط: پيام هاي مهدوي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
Behnaz در تاریخ : 1393/2/24/3 - - گفته است :
آفتاب هرکس به قشنگی قلب اومی درخشد...

بی شک قلب تو نورش بی انتهاست...

التماس دعا در لحظات قشنگ خلوتتان!
پاسخ:ممنونم خانوم معلم مهربون محتاج دعا

/weblog/file/img/m.jpg
sajjad در تاریخ : 1393/2/24/3 - - گفته است :
اللهم عجل لولیک الفرج..
پاسخ:آمین

/weblog/file/img/m.jpg
مهناز در تاریخ : 1393/2/24/3 - - گفته است :
السلام علیک یا اباصالح المهدی



دل و جان را به ره دوست فدا باید کرد



به هوای دل او ترک هوا باید کرد



یا نباید ز جهان لاف زد از دلبر عشق



یا که خود را به ره دوست فدا باید کرد....
پاسخ:السلام علیک یا اباصالح المهدی

/weblog/file/img/m.jpg
ثنــــای دوست داشتنی در تاریخ : 1393/2/24/3 - - گفته است :
خوشا آنان که محو روی یارند

جز او با دیگری کاری ندارند

به پای یار هر دم از سر صدق

هزاران مرتبه جان می سپارند...
پاسخ:ممنونم الهه خانوم خیلی زیبا بود


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صبح امید و آدرس tagbakhshiyan1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 1220
:: کل نظرات : 3317

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 22

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1897
:: باردید دیروز : 1406
:: بازدید هفته : 5951
:: بازدید ماه : 5880
:: بازدید سال : 31954
:: بازدید کلی : 333660

RSS

Powered By
loxblog.Com