آرزوي من

فرهنگی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
سلام علی آل یس سلامی چو بوی خوش آشنایی به وبلاگ صبح امیدخوش آمديد
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



مفيد ترين مطلب را انتخاب كنيد.

آرزوي من
نویسنده : خدیجه
تاریخ : دو شنبه 22 ارديبهشت 1393

 

 

 

 

اس ام اس های زیبا در مرد امام زمان(عج)

 

عاشق اين نقطه از بهشتم!!!

 

آرزو دارم بیایی مژده ی سبز بهارم

 

ای تمام آرزویم ای همه دار و ندارم

 

آرزو دارم بیایی در دل تاریک غم ها

 

ای جمالت روشنای خلوت شب های تارم . . .

 

 




:: موضوعات مرتبط: پيام هاي مهدوي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
sajjad در تاریخ : 1393/2/24/3 - - گفته است :
ما دیروز زیارتش کردیم
پاسخ:زیارت قبول

/weblog/file/img/m.jpg
ثنــــای دوست داشتنی در تاریخ : 1393/2/22/1 - - گفته است :
فروغ روی یزدان داری ای دوست

صفای باغ رضوان داری ای دوست

تویی یوسف که در هر کوی و برزن

هزاران پیر کنعان داری ای دوست...
پاسخ: چقدر مثل ِ همیشه به فکر ِ ما هستی شبانه روز پِی ِ کارِ شیعه ها هستی عزیز ِ فاطمه  یک روز جمعه-تنگ ِ غروب نشانه ای بده از خود ، بگو کجا هستی اللهم عجل لولیک الفرج

/weblog/file/img/m.jpg
مهناز در تاریخ : 1393/2/22/1 - - گفته است :
>> آقاي خاص <<

آقا اجازه ، دل زده ام از تمام شهر

بی تو دلم گرفته از این ازدحام شهر

آقا اجازه ، دست خودم نیست خسته ام

در درس عشق من صف آخر نشسته ام

در این کلاس ، عاطفه معنا نمی دهد

اینجا کسی به پای تو برپا نمی دهد

یعنی نمی شود که ببینم سحر رسید ؟

درس غریب غیبت کبری به سر رسید

آقا اجازه ، بغض گرفته گلویمان

آنقدر رد شدیم که رفت آبرویمان

استاد عشق ! صاحب عالم ! گل بهشت!

باید که مشق نام تو را تا ابد نوشت

یک روز میرسد که بگویند ز آسمان

آن مرد آمده است ، کجائید عاشقان ؟

آن مرد آمده است که باران عطا کند

تا این کویر غم زده را کربلا کند

آقا اجازه ، مادر پهلو شکسته ات

آیا شود که گوشه چشمی به ما کند ؟

اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:یارب آن یوسف گمگشته به من باز رسان تاطرب خانه کنی بیت حزن باز رسان ای خدایی که به یعقوب رساندی یوسف این زمان یوسف من نیز به من باز رسان . . .


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صبح امید و آدرس tagbakhshiyan1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 1220
:: کل نظرات : 3317

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 22

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1470
:: باردید دیروز : 1406
:: بازدید هفته : 5524
:: بازدید ماه : 5453
:: بازدید سال : 31527
:: بازدید کلی : 333233

RSS

Powered By
loxblog.Com